نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرژانتین و اوکراین در فوتبال المپیک ۲۰۲۴ پاریس | آلبی سلسلته برد و صعود کرد امیری در جناح چپ پرسپولیس جواب داد؟ چالش های تمام نشدنی یحیی گل‌محمدی در اهواز چرا گاریدو مهاجم خارجی را به عبدی ترجیح می دهد؟ تداوم جولان تبریزی‌ها در نقل و انتقالات | غلامی شاگرد اسکوچیچ می‌شود؟ جانشین بیرو از آمریکا می‌آید؟ تیپ جدید سیمئونه در مادرید نتیجه و ویدئو خلاصه بازی اسپانیا و مصر در فوتبال المپیک ۲۰۲۴ پاریس | ماتادور‌ها صدرنشینی را واگذار کردند تست پزشکی استقلال تکلیف کاکوتای پرآوازه را روشن می‌کند مهسا جاور عذرخواهی کرد | لباس‌های کاروان ایران در شأن ما نبود + ویدئو جباری: وی‌ای آر باشد، خیال استقلال راحت است فوتسالیست مشهدی زیر تیغ جراحان نتیجه فینال والیبال آسیا ۲۰۲۴ بین ایران و کره جنوبی | یوز‌های جوان ایرانی بر بام والیبال آسیا برنامه روز پنجم ورزشکاران ایران در المپیک ۲۰۲۴ پاریس (چهاشنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۳) | رقابت ۶ ورزشکار در ۴ رشته نتایج روز چهارم ورزشکاران ایران در المپیک ۲۰۲۴ پاریس (سه‌شنبه ۹ مرداد ۱۴۰۳) | روز بد کاروان ایران بیرانوند هم از المپیک حذف شد | جوان‌ترین ورزشکار ایران بیست و چهارم شد مجلل به انتقادات واکنش نشان داد | مگر امکانات من مانند آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها بود؟ آرنولد به رئال مادرید نزدیک شد سعید صادقی در راه فولاد؟
سرخط خبرها

رضا میرزایی تا پایان نیم فصل اول به شرایط ایده‌آل می‌رسد؟

  • کد خبر: ۱۹۳۳۵۶
  • ۱۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۲
رضا میرزایی تا پایان نیم فصل اول به شرایط ایده‌آل می‌رسد؟
هافبک استقلالی‌ها امیدوار است تا پایان نیم فصل اول به شرایط ایده‌آل برگردد و بتواند دوباره برای تیمش بازی کند.

به گزارش شهرآرانیوز، بازیکنی که در نقل و انتقالات تابستانی لیگ بیست و دوم با حواشی زیاد به استقلال پیوست و توانست با عملکرد خوب خود نزد هواداران استقلال به یکی از محبوب‌ترین بازیکنان این تیم تبدیل شود، حالا برای بازگشت به فوتبال تلاش می‌کند.

میرزایی که یکی از بازیکنان مورد اعتماد ریکاردو ساپینتو بود و خیلی‌ها در فصل گذشته به او لقب «تعویض طلایی» سرمربی پرتغالی را داده بودند، نمایش‌های خوبی در لیگ بیست و دوم داشت، اما در آخرین مسابقه لیگ برتر با بدشانسی بزرگی مواجه شد. او در جریان برد پرگل و ۷ بر یک تیمش مقابل تراکتور با مصدومیت شدید مواجه شد و در معاینات پزشکی مشخص شد که رباط صلیبی اش را از دست داده است.

میرزایی در آن مقطع بلافاصله زانوی خود را جراحی کرد و حالا بعد از طی کردن دوران نقاهت و بهبودی نسبی تمرینات سبک را شروع کرده است. از زمان جراحی میرزایی بیش از ۵ ماه گذشته و او در تلاش است تا بتواند در آینده‌ای نزدیک به میادین برگردد.

هافبک باتجربه استقلال که تا پایان فصل جاری هم با این تیم قرارداد دارد، مراحل درمانی و جسمانی خود را در این مدت با جواد نکونام در میان گذشته و سرمربی آبی پوشان هم به او قول داده در نیم فصل نامش به لیست بزرگسالان تیم وارد شود.

میرزایی امیدوار است تا پایان نیم فصل اول به شرایط ایده‌ال برگردد و بتواند از بازی‌های ابتدایی نیم فصل دوم لیگ بیست و سوم دوباره به ترکیب برگردد و برای تیمش بازی کند.

منبع: خبر ورزشی

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->